McDonald’s Always Open for Good Times

10-04-2019 (19:43) - Campagnes

McDonald’s is Always Open for Good Times: een dagje uit is pas echt compleet als het afgesloten wordt bij McDonald’s. Vanuit dit inzicht maakte McDonald’s in samenwerking met TBWA\NEBOKO een campagne met een film over de terugweg van een vader en zijn dochters na een dagje uit, inclusief Out Of Home uitingen en ingesproken varianten van de Happy Meal boekjes.
 
 
In de film zien we het einde van een spetterende dag in een subtropisch zwemparadijs. Een vader en zijn dochters maken zich klaar om naar huis te gaan. “Gaan we nog naar McDonald’s…” vraagt één van de dochters? “Tuurlijk” zegt vader, maar dan vallen de dochters in slaap op de achterbank. Een lastig dilemma. Maakt hij de dochters wakker of rijdt hij door? Tijdens de film klinkt een akoestische gitaar-cover van “Girls Just Want To Have Fun”.
 

Out Of Home

In Out Of Home uitingen is er een speelse koppeling gemaakt tussen de aspecten van verschillende attractieparken en het McDonald’s logo. Deze zullen ook te zien zijn in de buurt van de desbetreffende locaties. De slingers van de dierentuin, de golven van het zwembad en de achtbaan van het attractiepark. 
 

Happy Meal Luisterboekjes

Tijdens de campagneperiode zijn de leesboekjes van McDonald’s nu tijdelijk beschikbaar als ingesproken variant, ideaal voor onderweg, bijvoorbeeld in de auto na een leuk dagje weg. Er worden twee luisterboekjes uitgebracht, deze zijn vanaf vandaag te beluisteren in de app van McDonald’s. Met de boekjes draagt McDonald’s bij aan de ontwikkeling van taal en woordenschat bij kinderen en biedt een moment van ontspanning.
 

Credits

Agency: TBWA \ NEBOKO
Klant: McDonald’s Nederland
Director: Ismael ten Heuvel
Productie: Pink Rabbit
Edit: MRTN
Muziek: Massive Music
Geluid: Good Sounds
Post: Captcha
Media bureau: OMD