Monsterboard campagne rond sollicatieapp van start

29-10-2017 (12:31) - Campagnes

De grote paarse mascotte van recruitment platform Monsterboard was deze weer op treinstations door heel Nederland te vinden. De live optredens van Monster zijn onderdeel van de nieuwe merkcampagne gericht op millennials.


Monsterboard wil werkend Nederland, dat over een aantal jaar voor meer dan de helft uit millennials (nu 18 t/m 35 jaar oud) bestaat, helpen om de baan te vinden die zij verdienen. Reizigers werden geattendeerd op de nieuwe Monsterboard app, waarmee ze heel gemakkelijk door vacatures kunnen swipen.


Leuke baan? Swipe rechts

Met de sollicitatieapp van Monsterboard is mobiel solliciteren een fluitje van een cent. Werkzoekenden kunnen in een paar kliks hun profiel aanmaken door in te loggen met Facebook en eventueel hun CV te importeren via Dropbox of Google Drive. Dan kan het swipen beginnen: leuke baan, swipe rechts - niets voor jou, swipe links. Bij een swipe naar rechts, ontvangt de recruiter direct de gegevens van de werkzoekende. De recruiter kan vervolgens zelf contact opnemen met de kandidaat.
 
 
foto': Phenster/Erik Borst