Nieuwe merkcampagne Auping

03-09-2018 (09:07) - Campagnes

Op 3 september start de nieuwe merkcampagne van Auping. De campagne 'Auping. Met liefde.' geeft nieuwe emotionele lading aan het merk en is te zien op TV, in de bioscoop, in print media en online. In de multimediale campagne van de bedden- en matrassenfabrikant uit Deventer staat aandacht voor elkaar, voor detail en voor de toekomst centraal.  


Ine Stultjens,
Manager Marketing Communication bij Auping: "Deze campagne is volledig anders dan wat we tot nu toe hebben gedaan. 'Auping. Met liefde.' gaat over ontprikkelen. Over verbinding, connectie, intimiteit, aandacht; alles waar een bed ook voor bedoeld is. In een wereld waarin iedereen altijd 'aan' staat, zoeken we echte, fysieke connectie met elkaar. Dat voldoende slapen belangrijk is, weten we allemaal wel. Maar in een slaapkamer gebeurt zoveel meer dan alleen slapen. Je krijgt er je beste ideeën en beleeft er de mooiste momenten. De dingen waar het echt om gaat, die vind je daar. Onder de dekens of tussen de lakens. Want je bed is de plek waar je elkaar altijd weer terugvindt. Waar een volwassen man zich met liefde laat verzorgen, waar je wordt getroost als je hart is gebroken en waar je het leven viert. Bij Auping zorgen we al 130 jaar voor rust, tijd en aandacht voor elkaar. Daar is een Auping bed voor gemaakt en dat is wat we met deze campagne in beeld willen brengen."


Bekijk de nieuwe Auping-commercial hier.


Credits

'Auping. Met liefde.' is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Buutvrij, productiemaatschappij DPPLR, mediabureau Mindshare en social mediabureau Your Social.