Vier het leven wat vaker (met Mona)

05-02-2018 (10:58) - Campagnes

Toetjesmerk Mona nodigt iedereen uit om het leven wat vaker spontaan met elkaar te vieren. Om elkaar op te zoeken. Even tijd te nemen voor de mensen om je heen. Leuke momenten te delen. Niet alleen online maar ook gewoon aan tafel, of op de bank. Vandaag wordt een nieuwe campagne voor Mona gelanceerd. En een re-design van de hele verpakkingslijn.  

 

Brand Leader Mona Emilie Heesters: “In alle drukte vergeten we soms te genieten. Of het nu het aanhoudende gepiep is van je smartphone, werk of school dat je aandacht vraagt, het huis dat aan kant moet of sportschool die op je wacht… Er zijn altijd wel moetjes die voor gaan. Terwijl die ongedwongen momenten met elkaar het leven net een beetje leuker maken. Vooral als mensen dan ook nog een toetje delen.” 
 

statement

Met een nieuwe campagne van Selmore roept Mona op om een plekje vrij te houden voor elkaar. En natuurlijk ook om een plekje vrij te houden voor Mona. Na de kleipoppetjes-campagne met Sjors & Jacques, kiest Selmore opnieuw voor een uitgesproken vorm en stijl. Creative director Jakko Achterberg: ““Hou een plekje vrij voor elkaar” is best een statement voor een toetjesmerk. Daarom verpakken we die boodschap op een zachte manier. Samen met regisseur Arne Toonen hebben we een eigen pastelkleurenpakket samengesteld geïnspireerd op de toetjes van Mona.” 
 
Mona zorgt er ook voor dat Nederland letterlijk een plekje gaat vrij houden voor elkaar. Door cadeauboxen uit te delen waar naast lekkere toetjes ook zogenaamde tafelplakkers in zitten. Kaartjes met leuke vragen, grappige to-do’s en gedurfde dilemma’s waardoor mensen langer aan tafel blijven zitten en nog meer met elkaar gaan delen.
 

credits

Klant Mona 
 
Creatieve directie : Niels Westra, Jakko Achterberg
Copy Writer : Niels Westra, Bram Eigenfeld
Art Director : Jakko Achterberg, Louk Derks
 
RTV Producer : Kitty Slagter
Account : Anja Froeling, Sanne Willems
Strategie : Cees Gerdes
Klantverantwoordelijk : Marloes Schulte, Emilie Heesters, Renée Kiesouw
 
Prod. maatschappij : Halal Amsterdam
Regisseur : Arne Toonen
Producer         : Judith Engels
 
Offline studio : Kapsalon
Offline editor : Marc Bechtold
Online : De Grot
Grading : Joppo in de Grot
 
Geluid
Studio : Ambassadors
Geluidstrechnicus : Joep Meiburg
Muziek : cris & jef music