ZIGT en Heart achter brand awareness campagne ESET

05-09-2018 (10:19) - Campagnes

ESET zet zich al meer dan 30 jaar in om mensen online te beschermen met beveiligingssoftware en -diensten en is een van de grootste IT-security bedrijven van de Europa met meer dan honderdtien miljoen gebruikers wereldwijd. Toch is het merk bij veel consumenten nog niet bekend.


ESET heeft al dertig jaar de missie dat ze ervoor zorgen dat mensen kunnen genieten van veilige technologie. Dave Maasland, CEO bij ESET Nederland zegt: ‘’Zeker in deze tijd is deze missie relevanter dan ooit. Toch merken we dat consumenten de naam ESET nog niet kennen en voor wat ze precies bij ons terecht kunnen.’’ Daarnaast merkt ESET ook dat mensen niet goed weten waar ze nou moeten beginnen als het gaat om online veiligheid. ‘’Dat wilden we combineren om mensen bewust te maken dat wij er zijn en dat je met ons kan beginnen met een gerust hart. Daarom hebben we gekozen voor een grootschalige brand awareness campagne.’’ 


begin met ons

Samen met het Rotterdamse reclamebureau Heart en ZIGT als mediabureau is om  de campagne ‘Begin met ons…’ ontwikkeld met als doel om de brand awareness op de consumentenmarkt te vergroten. Met het concept dat is ontwikkeld wil ESET de complexe technologie van ESET om  internet veiliger te maken uitleggen. De 'LiveGrid®', te zien in de campagne, vormt het schild tegen alles wat online leven bedreigt. 

De campagne is afgelopen week van start gegaan op TV en online, via social en wordt opgevolgd door conversiegerichte online contacten.