Campina en LINDA.foundation helpen gezinnen in zwaar weer

07-01-2021 (20:49) - Marketing

In samenwerking met de LINDA.foundation bezorgt Campina op 8 januari verrassingspakketten aan 1.000 families in Nederland die het niet makkelijk hebben. Juist aan het begin van het jaar wil het zuivelmerk hiermee iets betekenen voor mensen die een klein gebaar kunnen gebruiken.
 
Via de LINDA.foundation zijn er 1.000 (kans-)arme gezinnen geselecteerd die een pakket met verschillende producten ontvangen. Het pakket bevat ondermeer Campina melk, Optimel Zuiveldrank, Chocomel, Campina slagroom, Parrano strooikaas en een tegoedbon voor Albert Heijn.
 
Marieke Rentmeester, Brand Director bij Campina: "Campina gelooft in de kracht van een nieuw begin. Hopelijk kunnen wij met dit kleine gebaar deze gezinnen helpen om het jaar goed te starten."
 
Jocelyn Nassenstein - Brouwer, Directeur van de LINDA.foundation. "In deze sombere en donkere januari maand is het hartverwarmend dat Campina arme gezinnen een verrassing wil bezorgen om ze een goede start van het nieuwe jaar te wensen. Vergezeld van een cadeaubon van Albert Heijn waarmee de gezinnen een keer onbezorgd boodschappen kunnen doen. Acties zoals deze bieden arme gezinnen even een lichtpuntje!" 

Bureaus

Media

Economisch