Gympass investeert €3 miljoen in Nederlandse markt

25-10-2017 (12:21) - Marketing

Gympass, wereldwijd de grootste zakelijke aanbieder van sportactiviteiten, investeert de komende twee jaar 3 miljoen euro in Nederland. Hiermee wil de innovatieve startup uit Brazilië zijn positie in Nederland verder verstevigen.
 

groeimarkt

 
Momenteel zijn er 750 sportlocaties bij Gympass aangesloten in 260 steden en eind 2018 moeten dit ruim 1.200 sportlocaties zijn. Nederland is een belangrijke groeimarkt voor Gympass, omdat ook het Europese hoofdkantoor hier gevestigd is. Het bedrijf maakt momenteel een enorme groei door en de ambitie is om ieder kwartaal de omzet te verdubbelen.
 

minder ziekteverzuim

Gympass wordt aangeboden door bedrijven en stimuleert een gezonde levensstijl van werknemers. Een abonnement biedt de mogelijkheid om 310 verschillende soorten sportactiviteiten te kunnen uitoefenen op diverse sportlocaties. Bedrijven investeren hiermee in de lichamelijke en mentale gezondheid van hun werknemers. Dit leidt niet alleen tot een lager ziekteverzuim, maar ook tot gemotiveerde en productieve werknemers. Gympass positioneert zichzelf dan ook als aantrekkelijke benefit van werkgevers voor bestaande werknemers en nieuw talent.

Bureaus

Media

Economisch