H&M opent vernieuwde ‘experience store’ op de Dam

10-03-2020 (17:55) - Marketing

H&M heeft de winkel op de Dam in Amsterdam verbouwd tot een volledig vernieuwde ‘experience store'. Op zaterdag 21 maart opent de vernieuwde H&M de deuren.
 
De experience store is meer dan alleen een winkel, laat het kledingconcern weten. Selfie spots, persoonlijk beauty-advies en afrekenen in de paskamer: alles is erop gericht het de klant zo makkelijk mogelijk te maken en door het gehele pand op verschillende manieren te verrassen en inspireren.
 
‘In onze winkel op deze iconische plek in Amsterdam is alles erop gericht om geïnspireerd te worden, en om mooie momenten te kunnen beleven en vastleggen. Het prachtige pand leent zich er bij uitstek voor om te verrassen en dat doen we dan ook zeker: op iedere verdieping is wel iets unieks, interactiefs of fotogenieks te vinden. Ik hoop dat alle bezoekers en collega’s hier veel mooie momenten met elkaar zullen hebben!’, aldus Susan Krau, Country Manager van H&M Nederland.
 
Tijdens de heropening zijn er verrassingsoptredens en -activiteiten en krijgen H&M Members de hele dag 15 procent korting op een artikel naar keuze.

Bureaus

Media

Economisch