National Glamour Day werkt samen met Albert Heijn

23-09-2019 (10:35) - Marketing

Glamour kondigt een speciale National Glamour Day aan, in samenwerking met Albert Heijn. Het shoppingevent van Nederland is groter dan ooit, met 20% korting bij bijna 60 merken. Voor deze speciale samenwerking brengt Glamour voor het eerst ooit een National Glamour Day shoppingguide uit, die vanaf vandaag één week exclusief verkrijgbaar is bij Albert Heijn.
 
De shoppingguide staat  in het teken van National Glamour Day, met 116 pagina's aan inspiratie. De redactie van Glamour en influencers als Lizzy Perridon, Khaoula Boumeshouli, Sophie Keizer en Julia Mekkes geven tips om fashion lovers wegwijs te maken tijdens National Glamour Day.
 
De shoppingguide is gratis verkrijgbaar bij Albert Heijn bij aankoop van twee deelnemende beautyproducten. Hieronder vallen ook alledaagse producten zoals dagcrèmes, scheermesjes en shampoos van merken als Nivea, Gillette en Andrélon. Vanaf vandaag, 23 september is het speciale magazine slechts één week exclusief verkrijgbaar bij alle Albert Heijn-winkels en op ah.nl De shoppingguide geeft toegang tot 20% korting in winkels en webshops. 
 
Anke de Jong, hoofdredacteur Glamour: "Ik wil met Glamour blijven vernieuwen en verrassen. Deze samenwerking met Albert Heijn is daarvan het resultaat. Het is fantastisch om met zo'n partij te mogen werken en verspreid te worden over zo veel winkels in alle steden van Nederland. We zijn supertrots dat Albert Heijn National Glamour Day heeft omarmd en dat we het gezamenlijk in een nieuw jasje hebben gestoken, waardoor we nu nog meer vrouwen én mannen in Nederland kunnen bereiken."
 
National Glamour Day zal plaatsvinden op 28 september 2019.
 

Bureaus

Media

Economisch