Boomerang Media in december: 1.8 miljoen freecards, nieuw netwerk en senioren-actie

11-12-2020 (11:00) - Media

Boomerang Media, bekend van freecards in uitgaansgelegenheden en een posternetwerk op 1.400 middelbare scholen heeft een nieuw freecard-netwerk gerealiseerd en heeft in december een actie om senioren te voorzien van gratis ansichtkaarten. In december worden er 1.8 miljoen gratis ansichtkaarten uitgegeven. 
 
Jongeren en jongvolwassenen worden nu, buiten de horeca, ook bereikt met displays bij sportscholen, student-gerelateerde locaties en bioscopen. Daarnaast ontvangen meer dan 400 ouderen woonvormen een display met freecards.
 
Een netwerk gericht op jongeren en jongvolwassenen buiten de horeca stond al langer op ons verlanglijstje. Dit is vanwege de tijdelijke sluiting van de horeca in een stroomversnelling gekomen. De kick-off is in december met tal van toffe feestdagenkaarten.
 
De senioren-actie heeft een andere grondslag: tijdens de eerste lockdown zijn er circa 1 miljoen gratis kaarten beschikbaar gesteld om op te sturen naar ouderen en kwetsbaren. Dat mechanisme is nu omgedraaid en nu ontvangen meer dan 400 ouderen- woonvormen een display met kaarten om zelf op te sturen. Hierop is zeer enthousiast ingestapt door Bayer, GGD GHOR, NL Voor Elkaar, CliniClowns en Omroep MAX. Omroep MAX haakt zelfs in met drie verschillende kaarten die ook worden meegestuurd met de december-editie van MAX Magazine.
 

Bureaus

Marketing

Economisch