In de nieuwe editie van FONK: sharing is caring
31-03-2020 (11:20) - Media
Het laatste woord over de crisis die wij met z’n allen beleven, is nog niet gezegd. Onze conclusie tot zo ver: sharing is caring. Daarom ook werkt de redactie van FONK, op afstand van elkaar, de komende tijd knetterhard om iedere twee weken een splinternieuwe editie van FONK magazine af te leveren. Vandaag presenteren we de 60 pagina's tellende FONK 282!
Mega FONKen
Het zijn niet zomaar FONKen, het zijn mega FONKen die we afleveren. Voor nu primair digitaal om ook alle thuiswerkers onder onze lezers te bereiken. Deze eerste “crisis-editie” is als troost daarom maar liefst 60 pagina's dik en brengt inspiratie, creatie, bijzondere mensen, gave initiatieven.
Out of Home Onderzoek 2020
In dit nummer onder meer het jaarlijks issue Out of Home (inclusief OOH Onderzoek 2020), een vakgebied dat door de Coronacrisis héél hard is getroffen, maar waar tegelijkertijd de mooiste initiatieven worden bedacht en vorm krijgen. Lees hoe de Out of Home sector vastberaden en effectief is in extreme omstandigheden. Met onder andere:
* Waarom OOH futureproof is
* Resultaten Out of Home Onderzoek 2020
* Out of Home sector vastberaden en effectief in zes interviews:
Hillenaar Outdoor
OOHA media
Ocean Outdoor
Schiphol Media
Value Zipper Out of Home
Publi-Air
Publi-Air
Ook in dit nummer
* Ruim baan voor goede initiatieven Be good. We tell about it
* Powervrouw Brechtje de Leij. Bizar slim en invloedrijk
* Waarom contentmarketing nog in de kinderschoenen staat
* Wat het proceduralisme van Postoffice het vak brengt
Lees het, beleef het in FONK magazine 282
Lees FONK magazine 3 maanden gratis
Heb je nog geen abonnement op fonk magazine? Maak de komende drie maanden gratis kennis (6 edities)!