Publique publiceert eerste magazine voor livecommunicatie

13-12-2023 (11:26) - Media

De eerste uitgave van het nieuwe magazine Publique is vandaag gelanceerd. Publique publiceert informatie voor professionals die evenementen gebruiken voor marketing, communicatie, personeelsbinding, relatiebeheer, welzijn en sociaaleconomische doeleinden.

Gwenda van Vliet, CMO van G-Star RAW, vertelt in de eerste print-editie over de samenwerking met dance-event ADE en hoe het denimmerk livecommunicatie inzet om steeds weer nieuwe doelgroepen te bereiken. Ben van Berkel, internationaal bekend om zijn unieke benadering van moderne architectuur en stedenbouw, geeft zijn visie op de ontwikkeling van toekomstbestendige event venues. En Claar van Ittersum, Lead Events bij de Kamer van Koophandel, legt uit hoe haar eventteam de transitie doormaakt van logistieke service-afdeling naar strategisch gesprekspartner.

Essentiële ontwikkelingen

Edwin Nunnink, hoofdredacteur van Publique: “Dit maakt het mogelijk om dieper in te gaan op essentiële ontwikkelingen op het gebied van livecommunicatie. Ook hebben we oog voor maatschappelijke ontwikkelingen die invloed hebben op de toekomstige invulling van deze vorm van marketingcommunicatie. Publique biedt daarmee één centraal platform met alle relevante informatie over de strategische inzet van evenementen.”

 


Bureaus

Marketing

Economisch