The Loop: Het nieuwe full-motion netwerk

14-12-2023 (12:25) - Media

Ontdek de The Loop. Met 65 schermen verspreid over twee winkelcentra biedt het full-motion netwerk, voorzien van Ocean Labs-technologie, de omgeving voor livestreaming, data-integratie en sociale feeds.

In de Westfield Mall of the Netherlands bereiken merken dagelijks 40.000 mensen. Dankzij 26 strategisch geplaatste dubbelzijdige totems met meer dan 200 winkels, jaarlijks goed voor 14,5 miljoen bezoekers, wordt een merk een essentieel onderdeel van de winkel- en entertainmentervaring. Shoppingcenter Overvecht, een populaire bestemming voor bezoekers uit Utrecht en omgeving, herbergt meer dan 100 winkels, waaronder merken als Douglas en Nike. Met 12 gepositioneerde totems verwelkomt het jaarlijks 7,2 miljoen bezoekers, waaronder gezinnen, studenten en dagjesmensen. The Loop brengt merken onder de aandacht bij een groot en divers publiek in beide winkelcentra.


Bureaus

Marketing

Economisch