Diederik Breijer vertrekt bij IPG Mediabrands

04-04-2019 (09:01) - Mensen

Diederik Breijer, CEO van IPG Mediabrands Benelux en sinds 2001 reeds verbonden aan IPG, heeft besloten de organisatie te verlaten. Hij is in 2011 als CEO gaan bouwen aan IPG Mediabrands Benelux, de holding company van onder meer UM, Initiative, Yune, Reprise en Magna. 


Breijer zegt over zijn vertrek: ‘Ik heb bedrijven mogen overnemen, de mooiste pitches en industrie-prijzen mogen winnen en met de meest fantastische collega’s en klanten wereldwijd mogen samenwerken. IPG Mediabrands Benelux is de afgelopen 5 jaar verviervoudigd qua omzet, heeft ruim 600 man in dienst, die werkzaam zijn binnen toonaangevende bureaus en biedt een geweldig pakket aan services. Ik heb kortom alles kunnen en mogen doen om IPG Mediabrands te bouwen tot de leidende groep die het nu in zowel Nederland als België is. Dat was een ongelooflijke spannende, eervolle en leerzame rit en daar ben ik erg dankbaar voor. Maar het is daarom ook tijd geworden om de bladzijde om te slaan en te beginnen aan de tweede helft van m’n carrière op een moment dat onze industrie bezig is met een enorme transformatie. Ik laat de groep financieel gezond achter in de handen van een ervaren en divers managementteam, waar ik al jaren mee samenwerk en veel vertrouwen in heb.’ 


Diederik Breijer vertrekt per eind juni.