Mira van Houwelingen versterkt als Head of Marketing gelederen Getir

27-07-2021 (11:42) - Mensen

 

Getir, pionier op het gebied van flitsbezorgingen van boodschappen, heeft Mira van Houwelingen als Head of Marketing Nederland aangesteld. Met een gevestigde Fast Moving Consumer Goods-achtergrond zal Van Houwelingen zich focussen op het versterken van de positie van Getir binnen de Nederlandse markt.
 
Mira werkte de afgelopen jaren onder andere als Head of Marketing & Digital bij Moët Hennessy en daarvoor in verschillende functies bij Rituals en Unilever. Binnen deze functies heeft Van Houwelingen successen op haar naam staan als het digitaal transformeren van de champagne- en spirits-business, integratie van nieuwe innovatieve media (zoals VR en interactieve abri’s) en de doorvertaling voor meerdere markten bij Rituals.
 
Met de komst van Mira van Houwelingen maakt Getir zich, na de Nederlandse lancering van afgelopen mei in Amsterdam, op voor verdere expansie binnen ons land. Van Houwelingen over haar overstap: “Getir zal de manier waarop wij boodschappen doen voor altijd veranderen. Niet alleen in Nederland, maar ook in de rest van de wereld. Ik prijs mijzelf gelukkig deel uit te mogen maken van deze fantastische reis.”