Agenda

Webinar over het halo effect van TV

Seminar

Webinar over het halo effect van TV

do 25 maart 2021 t/m do 25 maart 2021 - Op donderdag 25 maart organiseert The Global TV Group een webinar over het halo effect van TV. Sean Cunningham, president en CEO van het Amerikaanse Video Advertising Bureau (VAB), presenteert de resultaten van de door VAB uitgevoerde Halo Effect Study: een uitgebreide analyse van honderden merken die zich tot TV hebben gewend om hun bedrijf vooruit te helpen. Screenforce mag jou namens The Global TV Group uitnodigen voor dit webinar.

Hoe kunnen merken hun reputatie versterken, hun productaanbod geloofwaardiger maken en hun weg naar TV versnellen? Ontdek hoe je het traditionele marketing playbook kunt verbeteren en meetbare resultaten kunt behalen met TV als groeimotor. Om de invloed van TV op het stimuleren van de bedrijfsresultaten en groei per levensfase te illustreren heeft VAB een uitgebreide analyse gemaakt van honderden merken. Deze analyse staat samen met verschillende casestudy's centraal tijdens het webinar op donderdag 25 maart.
 

Over VAB en Sean Cunningham

Het Video Advertising Bureau (VAB) is de Amerikaanse TV-marketingorganisatie, met leden als The Walt Disney Company, NBCUniversal en ViacomCBS. Sinds 2003 is Sean Cunningham de president en CEO. Voor Sean bij VAB kwam bekleedde hij verschillende senior managementfuncties bij vooraanstaande Amerikaanse media- en reclamebureaus in New York en Toronto, waar hij een belangrijke rol speelde in de groei van bedrijven. Tevens is Sean columnist bij Ad Age waar hij schrijft over onderwerpen die interessant zijn voor professionals in de reclame-, marketing- en media-industrie.
 

Programma

Donderdag 25 maart
15.00 - 16.00 uur
 

Aanmelden

Screenforce mag jou namens The Global TV Group uitnodigen om deel te nemen aan dit webinar. Meld je hier aan. Deelname is gratis.