Altavia Sumis en FEL samen verder als Altavia Unite

16-09-2021 (13:17) - Bureaus

Altavia Sumis, onderdeel van het internationale Altavia Group, is een begrip in de wereld van retail- en marketingbureaus. Het bedrijf werkt sinds 2017 in-house samen met creatief bureau FEL. Beide bedrijven zagen dat hun core business steeds meer naar elkaar toe bewoog, vandaar dat ze nu samen verder gaan.

Altavia Sumis transformeerde van een traditioneel printmanagementbureau naar een expert op het gebied van end-to-end marketing. FEL is van oorsprong een experience agency, maar kreeg steeds vaker aanvragen op het gebied van online campagnes en social media. De services worden hierdoor steeds gelijkwaardiger. Daarom gaan beide labels verder onder één naam: Altavia Unite.


Creative Production House

De herpositionering transformeert ook de werkwijze van beide bedrijven. Onder één dak vinden klanten hier 55 experts en 6 toonaangevende marketingservices: Print, Social, Studio, Campaigns, Tooling en Fulfilment (Signing en Placement). Altavia Unite kan daarom het best worden omschreven als Creative Production House. Klanten hoeven overigens niet het volledige traject te volgen, maar kunnen ook voor één van deze services bij Altavia Unite terecht.
 

Mensen en merken

Altavia Unite is werkzaam voor merken zoals MINI, ANWB en Hema. Inspanningen worden zichtbaar in de vorm van winkelcommunicatie, outdoorreclames, tijdens evenementen of op social media. Ferry Bol, Creative Director zegt hierover: “Altavia Unite zorgt ervoor dat een merk op allerlei manieren verbonden kan worden met het juiste publiek, op het juiste moment. Onze kracht ligt in het verbinden van al deze hubs: aan de hand van een passende strategie, en met het gebruik van de ideale middelen.”
 

 


Media

Marketing

Economisch