Bonduelle kiest voor BENK

22-01-2019 (09:48) - Bureaus

BENK is door Bonduelle gevraagd om alle shopper activaties voor de Nederlandse en Belgische markt te ontwikkelen en uit te rollen. 'BENK heeft ons verrast en overtuigd met hun aanpak en ideeën. We kijken uit naar vele effectieve shopper activaties in Nederland en België', stelt Lianne Hanenberg, Marketing Manager Retail Benelux.

 

Volgens haar blijft de winkelvloer belangrijk om 'merkenvoorkeur te genereren en inspiratie te bieden'. Daarvoor heeft Bastiaan Krips, Joint Marketing Director BENK, al concrete ideeën. 'Omdat gedrag vaak op de automatische piloot gaat, gaan we ook op de winkelvloer onbewuste gedragstechnieken in woord en beeld inzetten om de aandacht van de shopper te verdienen', stelt hij. 'We gaan inspelen op trends en momenten zoals ‘minder vlees’, ‘meer plantaardige voeding’ en ‘gemak’ middels maaltijdoplossingen.' 


Media

Marketing

Economisch