Daelmans Stroopwafels kiest Brandgurus voor nieuwe merkstrategie

01-02-2021 (16:56) - Bureaus

Daelmans Stroopwafels heeft Brandgurus gevraagd om haar nieuwe, internationale merkstrategie te ontwikkelen. Na een pitch werd voor Brandgurus gekozen om de positioneringsstrategie en bijbehorende proposities voor de Nederlandse en internationale markt te ontwikkelen. Daarnaast zal Brandgurus, Daelmans Stroopwafels ondersteunen bij de internal en external branding in de diverse markten.
 
“De keuze viel op Brandgurus omdat zij ruime internationale ervaring hebben op het gebied van positioneringsstrategie en daarnaast net zo ambitieus bleken te zijn als wij om Daelmans Stroopwafels wereldberoemd te maken", aldus CEO Jeroen Daelmans. “De bedrijfskundige achtergrond van Brandgurus, samen met onze ervaring op het gebied van internationale positioneringsvraagstukken en onze bewondering voor dit mooie product bleek de gouden combinatie te zijn om samen de wereld te willen veroveren” vertelt Julian Stevense van merkadviesbureau Brandgurus enthousiast.
 
Daelmans Stroopwafels worden over de hele wereld verkocht en zijn het favoriete koekje aan boord van United Airlines.

De nieuwe positioneringsstrategie wordt in het voorjaar internationaal uitgerold, de bijbehorende communicatiemiddelen zullen direct daarna worden ontwikkeld.
 

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch