DPDK uitgenodigd voor prestigieus SoDa-netwerk

04-12-2017 (17:26) - Bureaus

SoDa is een selecte club van toonaangevende digitale bureaus die wereldwijd samenwerken aan professionalisering en positionering van de digitale marketing- en communicatie-industrie. Toetreden is alleen op uitnodiging en na goedkeuring door een streng selectieproces geleid door SoDa’s board of directors. DPDK is één van de bureaus die deze eer nu te beurt valt.


Voor DPDK, die net de sprong overzee heeft gewaagd met een gloednieuwe vestiging in New York, opent toetreding tot SoDa deuren naar andere internationale bureaus en een wereldwijde schat aan kennis, ervaring en kwaliteit. 

zeer waardevol

CEO Pim van Helten: ‘We zijn erg trots dat we onderdeel mogen uitmaken van dit selecte netwerk van innovatieve en bekroonde digitale bureaus. Voor de ontwikkeling van DPDK is het zeer waardevol om ervaringen te kunnen delen met andere internationale bureaus die voor soortgelijke uitdagingen hebben gestaan. Ook speelt SoDa op vele fronten een leidende rol in het professionaliseren van de digitale industrie en ik kijk er naar uit om daar aan bij te kunnen dragen.’

 

DPDK werkt sinds 2001 samen met merken als Peugeot, Pernod Ricard en 7UP aan wereldwijde campagnes, innovatieve producten en digitale services. Het bureau is bekroond met Lovie-awards, Spin-awards, AWWWARDS, W3, CSS Design-awards en FWA -awards.


Media

Marketing

Economisch