Drie nieuwe klanten voor DEAR Amsterdam

11-02-2019 (16:36) - Bureaus

Met de komst van drie nieuwe opdrachtgevers is het strategisch-creatieve bureau DEAR het nieuwe jaar goed begonnen. Zowel supermarktketen DekaMarkt, Hogeschool Windesheim en Gemeente Weert kozen na een  pitch voor het Amsterdamse bureau. 


Supermarktketen DekaMarkt (80 winkels) is samen met Dirk onderdeel van de Detailresult Groep. De nieuwe campagne ‘Beste smaak. Beste prijs.’ van DekaMarkt is deze week van start gegaan en zal in de komende tijd verder worden uitgerold, van massamediaal tot point of sale. Ook ontwikkelde DEAR in de afgelopen maanden al een aantal succesvolle spaaracties. 


Windesheim is met 22.000 studenten één van de grootste hogescholen van Nederland en heeft vestigingen in Zwolle en Almere. Het nieuwe communicatieplatform voor deze hogeschool, onderdeel van een brede herpositionering, wordt in de loop van dit voorjaar geleidelijk zichtbaar. Het werk zal uiteindelijk gericht zijn op zowel (aankomende) studenten, cursisten, docenten als huidige medewerkers. Ook een update van het logo en een nieuwe huisstijl maken deel uit van de middelenmix.  


Voor de gemeente Weert gaat het bureau aan de slag met een publiekscampagne gericht op inwoners met (dreigende) financiële problemen. Het doel is om deze mensen te laten weten in welke gevallen ze bij de gemeente kunnen aankloppen voor hulp. 

 

 


RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch