Fitzroy’s Zeitgeist in a box: denken in veranderingen

Fitzroy’s Zeitgeist in a box: denken in veranderingen

21-10-2021 (11:25) - Bureaus

Creatief en strategisch bureau Fitzroy heeft alle veranderingen die zij in de afgelopen twee jaar heeft gezien verzameld in een box: 'Zeitgeist in a box. Triggers for change'. Hierin zijn 25 belangrijke shifts voor marketeers en 75 nieuwe consumenten waarden verzameld. Fitzroy biedt hiermee haar klanten inzicht in de veranderingen in het gedrag van consumenten, media en technologie.

Voor veel merken is verandering aanleiding tot onzekerheid en dan gaan marketeers op de automatische piloot hun markt bewerken. Terwijl marketing toch gewoon staat voor 'market getting'. Fitzroy wil altijd op zoek naar die ene insight. Een insight die je vaak kunt vinden voor merk als je je verdiept in de shifts (in de samenleving).
 

Maak het tastbaar

"Trends kunnen vermakelijk en inspirerend zijn. Maar als je op dat niveau blijft hangen, dan heb je er als merk en marketeer uiteindelijk niets aan. Pas als je in staat bent de veranderingen in te zetten als trigger, dan open je de deur naar nieuwe kansen. Deze insights based aanpak is onmisbaar voor zowel kleine als grote merken in deze snel veranderende wereld" aldus Pernille Kok-Jensen, Cultural Insight Director bij Fitzroy.
 

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch