Holland boven Amsterdam blijft na pitch bij Campaign&Results

28-01-2022 (11:52) - Bureaus

Na het winnen van een pitch voor een nieuwe marketingcampagne blijft communicatiebureau Campaigns&Results het communicatiebureau van destinatiemarketingorganisatie Holland boven Amsterdam. Het bureau was de afgelopen vier jaar al verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie.
 

De pitch was uitgezet voor een endorsed imagocampagne voor Holland boven Amsterdam. De regio Noord-Holland Noord wordt toeristisch gezien aangeduid met deze naam. Uit vier bureaus is Campaigns&Results gekozen om de voorgestelde campagne vorm te geven. “Het is altijd spannend om een pitch uit te schrijven, vooral als je heel tevreden bent met het huidige bureau,” aldus Marlies Groot, marketingmanager Holland boven Amsterdam. “Ik bewonder daarom des te meer de ijzersterke claim en dito communicatieconcept die Campaigns&Results heeft neergelegd en daarmede deze pitch wederom overtuigend gewonnen hebben: dit getuigd van veel veerkracht, flexibiliteit en creativiteit, maar ook de kwaliteit om zelfkritisch te zijn en er nog een schepje bovenop te doen. We zijn superblij dat we de samenwerking zo weer jarenlang voort kunnen zetten. Alles uit 1 hand: strategie, creatie, media en implementatie. Met recht campaigns&Results.”
 

Campagneconcept

Het campagneconcept is gericht op het inzetten van bewoners, bezoekers en ondernemers van het gebied. Zij vertellen wat Holland boven Amsterdam uniek en een bezoek waard maakt. De campagne bouwt door op het bestaande fundament van het imago, de iconen en de thema’s. Henk Velders, strategie en creatie Campaigns&Results: “Dat we de pitch gewonnen hebben en dus mogen blijven werken voor Holland boven Amsterdam is voor ons de kroon op ons werk. Door de coronacrisis moesten we de afgelopen tijd creatief omgaan met de campagnes. Onze insteek was daarbij altijd: wat kan er wel? Dat zetten we in de etalage. Dat we zulke goede resultaten hebben behaald, is iets om trots op te zijn. De nieuwe campagne vergt een andere insteek en een nieuwe soort creativiteit. We hebben er enorm veel zin in om datgene dat we bedacht hebben ten uitvoer te brengen.”
 

Media

Marketing

Economisch