Liferay kiest voor DOK30 Communicatie

16-05-2018 (09:00) - Bureaus

Het Amerikaanse softwarebedrijf Liferay kiest DOK30 Communicatie voor ondersteuning bij de PR in Nederland. DOK30 is verantwoordelijk voor de PR-activiteiten van Liferay in Nederland inclusief media- en influencer relaties en adviseert bij de strategie en conceptontwikkeling voor de communicatiecampagnes richting de zorgmarkt. Daarnaast ondersteunt DOK30 Communicatie de marketingafdeling van Liferay bij contentcreatie.

 
Liferay is internationaal leverancier van een Digital Experience Platform (portaltechnologie). Yvette Hooijmans, marketing specialist bij Liferay Benelux: “Het veilig en efficiënt digitaal beschikbaar stellen van informatie is steeds meer de norm. Consumenten verwachten digitale oplossingen van organisaties. Zoals in de gezondheidszorg, waar patiënten online afspraken willen kunnen maken en hun zorgproces willen inzien. Dit vereist aan de ene kant makkelijk inzetbare online portalen, maar ook voldoende aandacht voor beveiliging van bijvoorbeeld persoonsgegevens. Door middel van PR delen wij graag onze kennis op het gebied van veilig informatie ontsluiten op persoonsniveau via portaltechnologie. Bovendien is PR voor ons belangrijk in het opbouwen van brand awareness in de markt.”

 


Media

Marketing

Economisch