Marvia opent Noord-Amerikaans hoofdkantoor

06-05-2021 (12:16) - Bureaus

Marvia, het software-as-a-service(SaaS) platform dat gespecialiseerd is in oplossingen voor lokale marketing automatisering, is een van de snelst groeiende Nederlandse MarTech spelers. Onder de ruim 80.000 gebruikers in 89 landen bevinden zich wereldmerken als Domino's Pizza, ZEISS, Doctors of the World en Toyota. Onder leiding van Christopher Brown is nu het Noord-Amerikaanse hoofdkantoor in Portland, Oregon geopend.
 
Joep Donders, CEO van Marvia: "Met ons huidige Noord-Amerikaanse klantenbestand, en de exponentiële groei die we doormaken, was het tijd voor een uitbreiding van onze aanwezigheid op de Amerikaanse markt. We bouwen daar nu aan een team om onze klanten en partners beter te ondersteunen."
 

Silicon Forest

Portland, bekend als het 'Silicon Forest' vanwege zijn rijke geschiedenis op het gebied van technologie en innovatie, werd gekozen op basis van verschillende factoren, waaronder de rijkdom aan ervaren talent om uit te putten en een goede culturele fit voor Marvia. Naast directe verkoopactiviteiten kijkt Marvia ook naar de mogelijkheden om nieuwe samenwerkingsverbanden aan te gaan met creatieve bureaus, merk adviesbureaus en andere aanbieders van oplossingen, zoals ze ook al deden in Europa.

Media

Marketing

Economisch