Osudio en Berlijns design agency CDLX samen

17-07-2018 (12:33) - Bureaus

E-business specialist Osudio en het Berlijnse strategie en design agency CDLX (voorheen Codeluxe) gaan hun bestaande samenwerking formaliseren. Osudio heeft een significant belang in CDLX gekocht om zo beide organisaties te laten profiteren van elkaars sterke punten.  


Hugo Goldner, mede oprichter van CDLX: “voor CDLX helpt deze stap om ons principe van ‘Radicale Eenvoud’ toe te passen bij grote Duitse organisaties en internationale A-brands. Het hele team kijkt ernaar uit om de samenwerking met het Osudio team verder te intensiferen.” 


Victor Terpstra
, CCO van Osudio voegt toe: “We hebben zowel op het gebied van creatie als technologie een vooraanstaande positie in de Europese e-businessmarkt. Deze stap maakt het mogelijk om Duitse klanten in hun eigen taal met een award winning team op het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau te bedienen. We kijken uit naar nog verdere samenwerking op onze mooie klanten en het verder intensiveren van de creatieve as Berlijn-Amsterdam.”

 

echt europees

De deelneming ondersteunt Osudio’s ambitie om in alle belangrijke Europese markten full service e-business diensten te kunnen leveren. Op dit moment worden Osudio’s digitale strategie en designklanten vanuit Amsterdam bediend.


Door CDLX bij Osudio aan te sluiten kunnen klanten in de Duitse, Zwitserse en Oostenrijkse markten in de Duitse taal worden ondersteund. Voor CDLX betekent de samenwerking toegang tot andere Europese markten en het benutten van de e-commerce technologie competentie van Osudio.

 

 

 


Media

Marketing

Economisch