Pathé kiest voor UM X Reprise voor mediastrategie

03-06-2021 (15:12) - Bureaus

UM en Reprise hebben samen het volledige media-account van Pathé gewonnen. Na een bureauoriëntatie heeft Pathé gekozen om haar on- en offline media-activiteiten te consolideren en volledig bij UM X Reprise onder te brengen. De samenwerking omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle paid kanalen in Nederland.

UM X Reprise werkt met geïntegreerde klantenteams en biedt zo een volledig geïntegreerde mediastrategie aan. Zo wordt er ingespeeld op complexe behoeften van klanten, met altijd een blik op de toekomst. UM X Reprise gelooft in een juiste balans tussen 'Now & Next': een toekomstbestendige aanpak die voortbouwt op de filosofie ‘Better Sience, Better Art & Better Outcomes’. De afgelopen twee jaar adviseerde UM Pathé al op het gebied van traditionele mediastrategie en inkoop.
 

Toekomstbestending

Yvonne Prins, Managing Partner UM Nederland over de nieuwe samenwerking: "Wij zijn super blij en trots dat Pathé voor ons heeft gekozen. Pathé waardeert onze mentaliteit, focus op lange termijn en geïntegreerde propositie. Wij kijken ernaar uit om in deze dynamische tijd samen met het team van Pathé een futureproof aanpak te ontwikkelen, waarin herstel, maar vooral groei, ambitie en vertrouwen centraal staan."

 


Media

Marketing

Economisch