STROOM aan de slag voor Save The Children

12-05-2021 (11:15) - Bureaus

Mediabureau STROOM - A Candid Company, is aan de slag voor Save the Children. De eerste merkcampagnes worden gerealiseerd en uitgerold, deze keer met de thema’s mentale gezondheid bij kinderen en kinderarbeid.

 
 
STROOM zal als preferred supplier het merk op strategisch en operationeel gebied mee helpen groeien naar een volgende fase. De fondsenwervingsmarkt is volop in ontwikkeling, het merk wil zich daarom breder gaan positioneren. Centraal blijft natuurlijk het kind en de verschillende soorten hulp die het nodig heeft.
 

Grootste onafhankelijke kinderrechtenorganisatie

Save the Children is uitgegroeid tot ’s werelds grootste onafhankelijke kinderrechtenorganisatie, actief in meer dan 120 landen. Het komt op voor kinderen, ongeacht geloof, geslacht, ras, huidskleur, nationaliteit of politieke gezindheid. Wereldwijd werken dagelijks ruim 27.000 Save the Children professionals, om kinderen in kwetsbare situaties te helpen.
 
Iris Spanjers, Campaign Lead Save The Children: “De samenwerking is in maart 2021 van start gegaan. In de eerste campagne wordt 10 jaar oorlog in Syrie, als onderdeel van het thema mentale gezondheid onder de aandacht gebracht. Doel is verdieping te geven over de mentale impact van oorlog op kinderen.”
 
Martijn Jaartsveld, Strategy Director bij STROOM: “Save The Children wil een volgende stap in media- en merk strategie zetten, en wij kunnen hen daar heel goed bij helpen. Naast gezondheid & voeding, verdienen ook onderwerpen als onderwijs, kinderarbeid en mentale gezondheid meer aandacht. We vermeerderen daarmee het aantal category entry points voor een succesvolle bedrijfsvoering.”

 

 


Media

Marketing

Economisch