TMA Nederland kiest voor Whitelabel PR

20-06-2016 (10:23) - Bureaus

De Turnaround Management Association Nederland (TMA Nederland), de beroepsgroep van meer dan 200 ‘specialisten in het redden van bedrijven' heeft Whitelabel PR  verkozen als haar PR-bureau.


Whitelabel PR helpt besturen van brancheverenigingen en beroepsgroepen met de positionering. Bedenker van dit initiatief is David Gribnau. 'Whitelabel PR ondersteunt ons met alle mediarelaties en geeft vorm aan de positionering van TMA Nederland' aldus Edwin den Boer, voorzitter van TMA Nederland.

 
David Gribnau: 'Ik begrijp waar veel besturen van verenigingen mee kampen. De leden maken heel duidelijk hun afwegingen of ze het komend jaar nog wel lid willen blijven van de vereniging of dat ze op de kosten gaan besparen. Dan is het van belang om goed te kijken naar hoe aantrekkelijk je bent. Krijgen de leden wel waar voor hun geld? Maar daarnaast hebben de besturen ook behoefte om zichzelf als bestuur en vereniging te positioneren. Om zo aantrekkelijk te zijn voor toekomstige leden en ok daadwerkelijk een rol te spelen op hun specifieke speelveld. Ik ben er trots op dat TMA Nederland naast onlangs al de VBW voor een gespecialiseerd bureau als Whitelabel heeft gekozen dat zich specifiek richt op branchevereniging en beroepsgroepen.'
 
 

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch