AB InBev introduceert Goose Island IPA bij Nederlandse bierliefhebbers

AB InBev introduceert Goose Island IPA bij Nederlandse bierliefhebbers

17-08-2017 (15:12) - Campagnes

Na een soft launch in 2016 lanceert AB InBev het Amerikaanse speciaalbiermerk Goose Island dit jaar groots met een activatiecampagne in Nederland. Vanaf vandaag maken bierliefhebbers kennis met het ambachtelijke craft beer van de brouwerij uit Chicago tijdens ‘Hoppy Hour’.
 

Hoppy Hour

Deze zomer tourt Goose Island door Nederland om zijn bieren te laten zien, ruiken en proeven. De focus ligt hierbij op Goose IPA, een veelbekroonde IPA met een fruitig aroma en stevige hoppige afdronk.
 

Tijdens Hoppy Hour wordt verteld over de smaak, het proces en de Amerikaanse brouwerij, begeleid door een proeverij. Barpersoneel en gasten krijgen hierbij een training over Goose Island. Ook is er de mogelijkheid om een speciale VR-tour te krijgen waarin rondleidingen worden gegeven op de Elk Mountain Hop Farm in Idaho, de plek waar de hop van de bieren van Goose Island wordt verbouwd, in het Goose Island Barrel Warehouse en in de brouwerij in Chicago.
 

Hoppy Hour laat bierliefhebbers de volledige Goose Island experience beleven en zij maken zo kan op een originele en authentieke manier kennis met de prijswinnende IPA. Zowel het horecapersoneel als de gasten maken tijdens Hoppy Hour kans op verschillende gave prijzen. De Hoppy Hour tour start in Amsterdam en zal daarna verder in Nederland uitgerold worden.