ASN introduceert het Databeessie

07-05-2018 (15:47) - Campagnes

ASN Bank komt met een nieuwe (online) campagne die de impact van duurzaam bankieren tastbaar maakt. Om dit over het voetlicht te brengen introduceert ASN Bank een nieuw dier in de fabelcampagne: het Databeessie.
 

Het beestje rekent de harde cijfers achter duurzaamheid voor en vertaalt in tastbare vergelijkingen. Om zo te laten zien hoe geld bij ASN Bank gelukkig maakt. Op verschillende social & digital platforms demonstreert het Databeessie wat geld bij een duurzame bank voor het klimaat doet.
 
Selmore maakte in samenwerking met Ambassadors een animatie waarin het Databeessie laat zien wat €1.000 op een duurzame rekening bespaart aan CO2-uitstoot. 
 

credits

Creatie         : Sam de Greef en Hannah Mulder 
Creatieve directie         : Diederick Hillenius 
RTV Producer         : Kitty Slagter 
Projectmanager         : Jorieke de Jong  
Strategie                 : Anja Froeling
Klant verantwoordelijk : Renée Ras 
Productiemaatschappij : Ambassadors 
Creative director         : Vincent Lammers 
Producer                 : Bo Kops en Marissa van Zandvliet 
Sound designer : Rens Pluym 
Composer         : Sebastiaan Roestenburg 
Lead Designer : Maureen van Hout 
Design         : Iris van den Akker 
2D Animatie         : Iris van den Akker en Danny Merk 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.