Bij Cordaid GeluksChallenge zit geluk vaak in de kleine dingen

17-05-2019 (09:00) - Campagnes

Hulporganisatie Cordaid heeft een GeluksChallenge gelanceerd die mensen helpt te ontdekken dat het geluk vaak heel dicht bij is. 
 
Cordaid gelooft dat de wereld een stukje mooier wordt als je omkijkt naar elkaar en er voor elkaar bent. Dat geloof zit in de kern van haar identiteit. Het mooie gevoel dat je krijgt uit het geven van hulp en aandacht wil ze graag op een hele activerende en eigentijdse manier delen met het Nederlandse publiek.
 
Ze heeft daarvoor een (gratis) 5-daagse GeluksChallenge opgezet waarbij deelnemers naar eigen keuze via email en/of sms iedere dag een andere challenge krijgen. De aansturing van deze flow gebeurt vanuit het marketing automation systeem Invenna dat midden vorig jaar door Cordaid geïmplementeerd is. In de Challenge maakt Cordaid gebruik van dynamische content die gerelateerd is aan het gedrag dat de deelnemer heeft laten zien. Strategisch partner Storm Digital, onderdeel van Accenture Interactive, is verantwoordelijk voor de paid activatie van de doelgroep door zowel mediastrategie als -uitvoering hiervan voor haar rekening te nemen.
 
https://www.cordaid.org/nl/gelukschallenge/
 

Credits

Klant: Cordaid
Verantwoordelijk bij klant: Susanne de Koning, Stephan Schep, Ricardo van Deenen, Marcel Vallen, Judith Maat, Stefanie Goddijn
 
Mediabureau: Storm Digital 
Verantwoordelijk bij klant: Marcel Lubberts