Bioré en aidem agency zetten campagne op TikTok op

16-09-2021 (10:00) - Campagnes

Huidverzorgingsmerk Bioré wilde via TikTok de brand awareness bij Gen Z vergroten en tegelijkertijd meer traffic genereren. In samenwerking met aidem agency was Bioré een van de eerste bedrijven die TikTok Ads Manager gebruikte - een zelfbedieningsadvertentieplatform.
 
Samen lanceerden Bioré en aidem een verzameling In-Feed advertenties, die native in de For You- feeds van gebruikers verschijnen, evenals een verzameling Spark-advertenties. Met Spark-advertenties kunnen bedrijven hun eigen organische berichten of de inhoud van andere makers een boost geven.
 

Awareness en traffic

Het merk lanceerde een awareness-campagne, waarbij ze met learnings een traffic-campagne opzette. Gebruikers die interesse hadden getoond in de awareness-campagne, werden getarget voor de traffic-campagne. Bioré is een groot voorstander van leuke, authentieke en vooral echte inhoud, die centraal staat in TikTok campagne om veelvoorkomende huidproblemen te verminderen.