Britt en Ymke zwaaien de TUC-VoordeurVlag

26-05-2014 (08:14) - Campagnes

De TUC-VoordeurVlag is deze week exclusief bij Albert Heijn gratis verkrijgbaar bij aankoop van drie TUC-verpakkingen. Tot de belangrijkste elementen van de campagne behoren een tv-commercial, digitale activiteiten, samenwerking met Britt en Ymke en een Facebook activatie om de voordeur-stemming er goed in te brengen.

De TUC-VoordeurVlag kan snel en eenvoudig worden opgehangen en sluit goed aan bij de het gebruiksmoment van TUC: 'enjoying celebration at home with family and friends.'

Klant: TUC Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Barbara D’Arrigo en Diana van Staalduijnen
Bureau: \NEBOKO DOWNTOWN i.s.m. \NEBOKO SMARTS
Strategie: Joost Vianen en Anton-Jan Thijssen
Creatie: Roeland Verboom en Francel Verlaat
Productie: Wietse Rekers
Account: Helene Hoogeboom, Janita Veenstra en Nina Buehrs
 

Reacties

Prima actie! Absolute winner! Heel Holland kleurt oranje. Ook alle flatgebouwen!
berrie mutsaers @ 27-05-2014 20:32 uur
Zou daarmee een tijdschiften of dagbladadvertentiecampagne maken met een flat waar alle bewoners deze hebben hangen. Of schrijf een prijsvraag uit voor ern grote barbeque voor een gehele flat die meedoet (of hele straat)!
berrie mutsaers @ 27-05-2014 20:35 uur