Britt en Ymke zwaaien de TUC-VoordeurVlag
26-05-2014 (08:14) - Campagnes
De TUC-VoordeurVlag is deze week exclusief bij Albert Heijn gratis verkrijgbaar bij aankoop van drie TUC-verpakkingen. Tot de belangrijkste elementen van de campagne behoren een tv-commercial, digitale activiteiten, samenwerking met Britt en Ymke en een Facebook activatie om de voordeur-stemming er goed in te brengen.
De TUC-VoordeurVlag kan snel en eenvoudig worden opgehangen en sluit goed aan bij de het gebruiksmoment van TUC: 'enjoying celebration at home with family and friends.'
Klant: TUC Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Barbara D’Arrigo en Diana van Staalduijnen
Bureau: \NEBOKO DOWNTOWN i.s.m. \NEBOKO SMARTS
Strategie: Joost Vianen en Anton-Jan Thijssen
Strategie: Joost Vianen en Anton-Jan Thijssen
Creatie: Roeland Verboom en Francel Verlaat
Productie: Wietse Rekers
Account: Helene Hoogeboom, Janita Veenstra en Nina Buehrs