COOP maakt op TV het verschil
03-01-2017 (15:34) - Campagnes
Sinds 1 januari is Coop te zien in een nieuwe, door Goud Uberconnected ontwikkelde, tv-campagne. Hierin wil Coop op een sympathieke manier Nederland laten kennismaken met de grote kracht van Coop: het vermogen om te kunnen samenwerken en daarmee het verschil te maken.
Marcom Manager Jurjen Worp: “Samenwerken zit Coop al meer dan 125 jaar in het bloed. Het werd tijd om dat aan Nederland te vertellen. De omzet en het aantal winkels van Coop stijgt. Coop is een betrokken supermarkt, die middenin de samenleving staat. Dát is wat de commercial wil uitstralen. Coop staat voor samen met klanten, medewerkers en leveranciers. De beide OO’s in de merknaam Coop symboliseren dat. Door die beide OO’s te vervangen door producten en diensten van Coop wordt iedere uiting visueel onmiskenbaar Coop”.
'Coop wil de komende jaren verder groeien. Daarvoor is meer naams- en merkbekendheid essentieel. Meer mensen moeten ontdekken, dat Coop een goede en betaalbare supermarkt is, waar je naar toe gaat voor je dagelijkse boodschappen en verse producten', aldus Worp
credits
KLANT Coop Supermarkten: Jurjen Worp
BUREAU Goud Uberconnected
STRATEGIE Coen Ruseler, Bas Smabers
CREATIE Lysbeth Bijlstra, Geert Jan Bijlstra
RTV PRODUCTIE Maaike Peters
PRODUCTIE Suikerdepôt: Paul Harting, Sasja van Nie
RESEARCH Andrea Bijen
REGIE Werner Damen
DOP Boas van Millegen Bielke
EDITOR Kim Hinrichs
MUZIEK Massive Music
MEDIABUREAU M2Media