DHL lanceert internationale merkcampagne ter ere van nieuwe James Bond-film No Time To Die

08-09-2021 (11:29) - Campagnes

Voorafgaand aan de lancering van de nieuwe James Bond-film, No Time to Die, heeft DHL een nieuwe campagne gelanceerd om de langdurige samenwerking te vieren en de essentie van hun betrouwbare bezorgservice te laten zien.
 
Centraal in de campagne staat een 90’ tv-commercial als eerbetoon aan de iconische filmreeks. No Time To Die is de vijfde Bond-film waarbij DHL de officiële logistieke partner is. Het creatieve concept is ontwikkeld door
DHL's lead agency 180 Amsterdam.
 
"We zijn ongelooflijk trots op de steun die DHL heeft geleverd aan de laatste vijf James Bond-films. Om een ??productie van deze omvang tot een goed einde te brengen, is de collectieve inspanning van ons internationale DHL-netwerk en respectieve teams essentieel. De campagne is typisch Bond, met hoge energie en ironische humor, maar dan in een DHL-wereld. De boodschap is dat DHL de logistieke partner is waarop u kunt vertrouwen, zelfs als de missie ongebruikelijk of complex is", zegt Monika Schaller, Executive Vice President Corporate Communications, Sustainability & Brand.
 
Het creatieve concept is ontwikkeld door DHL's lead agency 180 Amsterdam. Om een ??tv-commercial te maken die dezelfde mate van intrige en opwinding heeft als een achtervolging in een Bond-film, was het team verantwoordelijk voor creatie, orkestratie en aflevering van groot belang. De commercial bevat de iconische Aston Martin DB5, bestuurd door Bond-stuntcoureur Ben Collins, die samenwerkte met de assistent-stuntcoördinator van No Time To Die, Pete White. De commercial is gemaakt door de bekroonde regisseur Adam Berg bij Smuggler.
 
Naast de tv-spot wordt de campagne internationaal uitgezonden via alle digitale kanalen, zowel in de vorm van digitale banners en video als in print advertenties. Meer informatie, materiaal achter de schermen en de volledige tv-spot zijn te vinden op de speciale landingspagina NoTimeToDie.dhl.
 
No Time To Die wordt geregisseerd door Cary Joji Fukunaga en de hoofdrol is wederom voor Daniel Craig, die terugkeert voor zijn vijfde en laatste film als James Bond van Ian Fleming. De film is te zien vanaf 30 september 2021 in de bioscoop.