INDIE maakt avontuurlijke campagne voor Travelex

13-06-2019 (11:08) - Campagnes

Travelex en INDIE hebben de handen ineengeslagen voor een nieuwe campagne. Het doel is meer mensen bekend maken met het geldwisselkantoor, ook buiten het vliegveld om.


De campagne richt zich op jonge reizigers die Travelex nog niet als onderdeel van hun reisplannen beschouwen. Het zijn avonturiers die dol zijn op het verkennen van de meest afgelegen hoeken van de wereld. Avontuur is leuk, behalve als het om je geld gaat. INDIE greep dit inzicht aan en bedacht een passend statement voor iedereen met internationale reisplannen: Travel wild, but pay wisely.


in het avontuur storten

Joris Philippart, Creative Director van INDIE, vertelt: 'Ik hoop dat deze campagne mensen inspireert om gedurfde plannen te maken voor hun vakantie, maar dat ze van tevoren wel hun reisgeld bij Travelex halen. Voor als het toch net iets anders loopt, iets wat nou altijd gebeurt als je jezelf in het avontuur stort.'


De campagne wordt in Nederland gelanceerd, daarna zijn ook de Verenigde Staten, Frankrijk en Australië aan de beurt. Later zal de campagne nog verder internationaal uitgerold worden.


Travelex - Blowfish from INDIE Amsterdam on Vimeo.


credits

Creative Agency: INDIE Amsterdam
Clients Travelex: Leonard Stolk, Rachael Baker
Producer: Poeiwah Cheung
Soundtrack: Pulse of the tribe door Altitude Music
Soundsearcher: Mr Pape
Director: Jeroen Dankers
DOP: Douwe Hennink
Production company: CAKE Film & Photography
Editor: Maarten Ernest
Grading: Joppo in De Grot
Photography: Gilleam Trapenberg
Production company: CAKE Film & Photography