Jeugd op zoek naar werk: Randstad helpt

10-10-2014 (07:53) - Campagnes

Voor het tweede achtereenvolgende jaar heeft Randstad met het initiatief Jeugd op Zoek werkgevers en jongeren samengebracht om een vuist te maken tegen jeugdwerkloosheid. Energize gaf samen met Randstad invulling aan de strategie en het concept voor 2014. 
 
Net als vorig jaar heeft Randstad tussen 3 september en 8 oktober zoveel mogelijk werkzoekende jongeren aan werk geholpen met het maatschappelijk verantwoord initiatief Jeugd op Zoek 2014.
 
Het concept van Jeugd op Zoek 2014 is door Energize en Randstad ontwikkeld en in samenwerking met fotograaf Mark Janssen, Akula en A Friend of Mine verder uitgewerkt. Het doel van Jeugd op Zoek was om werkzoekende jongeren en werkgevers bij elkaar brengen. 
 
Daarvoor werden verschillende evenementen georganiseerd, zoals pop up stores in NS Stations door het hele land, waar jonge werkzoekenden terecht konden voor een snelle cv-check, LinkedIn-tips, stylingadvies en zelfs een gratis perfecte cv-foto. 
 
Opdrachtgever: Randstad
Strategie, concept en creative direction: Energize en Randstad
Productie website: A Friend of Mine
Productie videocontent: Akula
Fotografie: Mark Janssen
Radiocommercial: Energize i.s.m. Akula
PR: Bijl PR
Event organisatie: Daily Bread