Keolis herinnert reizigers in en uit te checken

27-01-2022 (13:00) - Campagnes

Vervoermaatschappij Keolis verwacht na de laatste persconferentie een flinke toename in het aantal recreatieve reizen met het openbaar vervoer. Een mooi moment om reizigers te herinneren aan het feit dat in- én uitchecken verplicht is als je reist met een OV-chipkaart. Als friendly reminder bedacht, produceerde en verspreidde contentmarketingbureau Crowdmedia een video.

Mark Joost Meijer, creatief strateeg bij Crowdmedia: "Om reizigers te herinneren aan het in- en uitchecken, hadden we een oorwurm nodig. Iets herkenbaars dat goed blijft hangen. Zo kwamen we op het idee voor een beat op basis van de in- en uitcheckbliepjes. Met dat idee zijn we naar de producers gegaan."
 

Credits

Creative agency: Crowdmedia
Strategie: Mark Joost Meijer
Video: Jesse Lammerink
Animatie: George Lee
Projectmanagement: Manouk van Dijk
Muziekproductie en voice-over: Ilse de Vries & Vincent Bergsma
Klant: Keolis Nederland
Verantwoordelijk bij Keolis Nederland: Naomi Elshof & Sharon Bolhuis