Maatjes gezocht

03-12-2020 (14:33) - Campagnes

Bruut Amsterdam heeft in opdracht van reclamebureau Jalt een campagne voor het Oranje Fonds geproduceerd: Maatjes Gezocht. Jalt weet met haar kennis en kunde over goede doelen de juiste doelgroep te traceren, op welke manier deze doelgroep kan worden bereikt en welk verhaal er verteld moet worden. Bruut Amsterdam nam de volledige productie van de multimediale campagne voor haar rekening.

De slimme samenwerking tussen Jalt en Bruut Amsterdam resulteert in een campagne die op efficiënte wijze tot stand is gekomen voor zowel televisie, radio, online als sociale media. Samen met het creatieve team van Jalt ontwikkelde en produceerde Bruut Amsterdam een TVC van 25 seconden, een radiocommercial, verschillende films voor sociale media en twee verdiepingsverhalen van ongeveer twee minuten waarin de emotie, puurheid en echtheid van de verhalen en de karakters centraal staan.

De productie heeft Jalt en Bruut Amsterdam uitgedaagd om na te denken over hoe maatjes, vriendschap en verbinding in tijd van corona goed, zorgvuldig en volledig in beeld kunnen worden gebracht. De productie laat op integere wijze zien, voelen en geloven hoe maatjes van meerwaarde zijn.

Maatjes Gezocht is een campagne van het Oranje Fonds met als doel Nederlanders te verbinden tijdens en na deze moeilijke periode. Bruut Amsterdam draagt de campagne Maatjes Gezocht een warm hart toe en roept iedereen op om zich in te schrijven. Zelfs met een kleine tijdsinvestering worden grote verschillen gemaakt.


Credits

Bureau: Jalt
Creatie: Tom de Hooge & Boris Bugter
Account: Sjoerd Reijnen & Benthe Boersma
Productie: Bruut Amsterdam
Regie: Cassandra Offenberg
Productie: Charlotte Spronk