Nieuwe positionering Leidseplein: theaterdistrict van Amsterdam

Nieuwe positionering Leidseplein: theaterdistrict van Amsterdam

18-11-2021 (16:32) - Campagnes

Het bekende uitgaansgebied Leidseplein, slaat een nieuwe weg in met een positionering die buurt betrekt. Een rijke buurt die zijn uniek grote en variërende aanbod in de etalage zet als Leidsebuurt Theaterbuurt.

Chiel Swaan, voorzitter van ondernemersvereniging BIZ Leidsebuurt: "Of iemand nou komt genieten van de vier seizoenen van Vivaldi, een vier gangen diner of nog beter: allebei, het heeft allemaal dezelfde gemene deler: het is een vorm van theater. Met de campagne en de nieuwe naam willen we de perceptie van mensen veranderen. Men ziet deze buurt nog niet als de plek voor een uitgebreide dag of avond uit. Maar het aanbod is zo groot en van hoog niveau, uniek binnen Amsterdam. En daarbuiten."
 

Bloody Hamlet en Bloody Mary’s

Creative agency Lemon Scented Tea is verantwoordelijk voor het verhaal en creëerde samen met film boutique Fóque de film en fotografie. De campagne bestaat uit online film en OOH en is vanaf nu live.
 

Credits

Klant: BIZ Leidsebuurt
Bureau: Lemon Scented Tea
Verantwoordelijk bij klant: Chiel Swaan, Robert Domhof
Design en branding: Positivity Branding
Productie: Fóque
Regisseur: Ken van Mierlo
Head of Production: Bjorn van den Hout
Producer: Isabella von Ende
DOP: Robin van Geemen
Fotografie: Pasqual Amade