Schouten & Nelissen trapt legacy campagne af:

Schouten & Nelissen trapt legacy campagne af: "& Sterker"

10-04-2024 (07:00) - Campagnes

Schouten & Nelissen, het opleidingsbedrijf met de focus op persoonlijke- en organisatieontwikkeling, lanceert een 360-communicatiecampagne. Merkstrategiebureau VENGEAN ontwikkelde de merk- en portfoliostrategie van Schouten & Nelissen.

De 11 dochterondernemingen van het opleidingsbedrijf, waaronder SUAS - Schouten & Nelissen University of Applied Sciences, actief in 65 landen, krijgen ieder een plek onder de paraplu van het corporate moedermerk. Tot de activiteiten van de groep behoren geaccrediteerde opleidingen (ook bachelors- en masters-), trainingen, coaching, onderzoek en organisatieontwikkeling.

Ontwikkeling centraal

Marieke Schouten, Director Competence Trainings Institute & Chief DNA officer Schouten & Nelissen, vertelt: “Bij ons staat de ontwikkeling van mensen in brede zin centraal. We hebben vanaf onze oprichting gewerkt met de overtuiging dat assertieve, moedige mensen sterker en gelukkiger zijn in werk en leven. Daarmee versterken ze ook de organisaties waarvoor ze werken. Zo realiseren we gezamenlijk bovendien positieve impact op de samenleving waarin individuen en organisaties opereren.”

'& Sterker'

Met als kernwaarde “moed” wil Schouten & Nelissen mensen en daarmee de organisaties waarvoor ze werken, sterker maken in werk en leven. Daarom ontwikkelde VENGEAN het merkthema: ‘& Sterker’. Het communicatieconcept is uitgewerkt naar een 60-seconden legacy Tv-commercial waarin onder andere de vorig jaar overleden oprichter Jan Schouten aftrapt met zijn kenmerkende TV-serie over assertiviteit.

Ook radio, diverse onlinevideo’s, Social, print, PR en interne- en externe stakeholdercommunicatie zijn onderdeel van de media- en middelenmix. Video-, sound- en soundlogo-productie realiseerde VENGEAN met Lukkien en regisseur Menno Fokma.

Bekijk hier de nieuwe commercial: