SuperHeroes New York en Setapp dagen vissers uit

22-02-2017 (13:54) - Campagnes

Heel veel kan makkelijker. En sneller. En dat is precies wat Setapp, de nieuwe ‘Netflix voor Mac apps’ ons wil vertellen. SuperHeroes New York en softwaremaker MacPaw verrasten nietsvermoedende vissers op een meer in Orlando met een bijzondere keuze. Kiezen ze de ‘shortcut’?
 

Setapp is een abonnement voor je Mac met onbeperkt toegang tot de beste 60 MacOS apps. De immer uitdijende Mac App Store is een jungle geworden waarin je hard moet zoeken naar de juiste app, om dan vervolgens ook nog eens belaagd te worden met advertenties en upgrades. Met Setapp in je dock ben je daarvan verlost. De service zit vol handige tools die je werkleven een stuk makkelijker maken.
 
SuperClose model
De campagne is mede gebaseerd op het nieuwe door SuperHeroes ontwikkelde SuperClose model. Via ‘sequential storytelling’ wordt in een uitgebreide lanceringscampagne heel gericht getarget op taken en doelgroepsegmenten. Hiertoe is een uitgebreide reeks materialen ontwikkeld, van bumpers en social posts, tot 30s films en een vermakelijke product demo film.
 
Credits:
Managing Director: Rob Zuurbier
Executive Creative Director: Rogier Vijverberg
Creative Director: Niek Eijsbouts, Hunter Fine
Creatives: Ola Syse, Elliot Stewart-Franzen
Graphic Designer: Long Wu
Account Lead: Beth Irvin
Agency Producers: Severien Jansen, Yumi Yamsuan
Production Company: Good Engine Media
Executive Producer: Andrew Garland
Line Producer: Myriam Schroeter
Directed by: Pete Marquis & Jamie McCelland
D.O.P.: Eric Ulbrich
Editors: Christ Teibert, Huy Nguyen
VFX: Huy Nguyen
Sound design: Silver Sound
Klant: MacPaw
Verantwoordelijk bij MacPaw: Yaroslav Stepanenko, Julia Petryk, Olga Ku