Truth or Dare met Libresse

28-09-2015 (09:28) - Campagnes

8.30 uur - Hygiënemerk Libresse lanceert vandaag een nieuwe social mediacampagne, die jonge vrouwen stimuleert om fearless in het leven te staan.
 
De campagne speelt in op de populariteit van spelletjes en is geïnspireerd op het bekende ‘truth or dare’ mechanisme. Het Play Fearless-spel vindt plaats op het Instagram-kanaal @LibresseNL, waar vriendinnen elkaar in speelkaarten kunnen taggen om uitdagende opdrachten uit te voeren of bekentenissen te doen.
 
De campagne wordt omarmd door diverse social media-bekendheden, zoals Teske de Schepper, Veronica van Hoogdalem en DisforDazzle. Zij dagen om de week hun volgers uit met truths en dares of delen videocontent waarin zij gekke opdrachten moeten uitvoeren. 
 
De campagne richt zich op vrouwen tussen de 16 en 24 jaar en speelt in op de kracht van vriendschappen, waarin meiden elkaar stimuleren om af en toe eens buiten  hun comfort zone te treden.
 
Credits
-          Conceptcreatie en PR: Het PR Bureau
-          Conceptcreatie, influencer management en productie: MAAK
-          Copy: Vivian Sneep en Nina Aaldering
-          Design: Maren Bruin
-          Community management: Isobar