Lepaya introduceert vernieuwde huisstijl

Lepaya introduceert vernieuwde huisstijl

29-11-2021 (09:52) - Creatie

Lepaya, aanbieder van online en offline power skills trainingen voor snelgroeiende bedrijven, steekt haar website in een nieuw jasje. In samenwerking met designbureau Henry Handsome, creëerde het interne design team een nieuwe merkidentiteit bijpassend bij de kernwaarden en de toekomstvisie van Lepaya.
 
De nieuwe stijl bestaat uit fris gekleurd-vormgegeven ‘building blocks’, elementen die staan voor het werken en bouwen aan nieuwe vaardigheden die werknemers niet in één dag leren, maar waar tijd en inzet voor nodig is. Als symbool voor de zogenaamde power skills, oftewel de essentiële vaardigheden voor organisaties om toekomstbestendig te blijven, komt in alle communicatie een koraal rode ster voor.
 
Het nieuwe merk richt zich daarnaast nog specifieker op Lepaya’s doelgroep. Het nieuwe design is de startup-fase ontgroeid en spreekt grote, snelgroeiende organisaties aan, zoals KPMG, Mollie, en Picnic, die al langere tijd klant zijn van Lepaya.
 
Lepaya telt op dit moment ruim 100 werknemers en heeft kantoren geopend in Amsterdam, Berlijn en Stockholm. De scale-up is momenteel in 5 landen actief en breidde haar diensten eerder al uit naar België, Duitsland, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.