Matters Most maakt nieuwe identiteit voor Brenger

Matters Most maakt nieuwe identiteit voor Brenger

19-07-2018 (13:20) - Creatie

Branding bureau Matters Most ontwikkelde een nieuwe identiteit voor duurzaam transportplatform Brenger. Het platform dat nu twee jaar oud is, is door de rebranding klaar voor de volgende stap. Van startup naar een toekomstbestendig bedrijf. 


De door Matters Most ontwikkelde belofte 'Altijd Goed Gebracht' beschrijft de dienst, benadrukt de betrouwbaarheid, onderstreept het duurzame karakter en draagt de positieve mindset van het merk uit. Brengers nieuwe logo is een herkenbaar woordmerk geworden. 

 

terug naar de basis

Derk van der Have, oprichter van Brenger: “Het was fijn om samen met Matters Most terug te gaan naar de basis en vanuit onze waarden het ideale merk neer te zetten. We zijn blij met het eindresultaat.”  Brenger bedient Nederland met meer dan 500 aangesloten koeriers en is inmiddels door Marktplaats gekozen als vaste transportpartner. Matters Most is verantwoordelijk voor de positionering, concept, belofte en design.