50 jaar The Athlete’s Foot: &.agency trapt influencer marketing campagne af

20-09-2021 (18:33) - Marketing

Sneakerstore The Athlete's Foot heeft haar 50-jarig bestaan afgetrapt met een grote influencer marketing campagne. In de campagne staat zowel de Amerikaanse sneaker heritage als thema’s als inclusiviteit en female empowerment centraal.
 
Ook biedt de campagne een podium aan Nederlands talent uit alle hoeken van de samenleving. &.agency is verantwoordelijk voor de creatie en uitvoering van de campagne; van de organisatie van het kick-off evenement tot aan pr, influencer marketing, branded content en social advertising. 
 

Credits

Klantverantwoordelijk: Sasha Koelewijn - Marketing & Webshop Manager bij The Athlete’s Foot

Bureau - &.agency
Strategie: Martijn Brons - Strategy & New Business Director
Head of Project: Jeroen de Haas - Sr. Project Manager
Head of PR: Michelle Sprenkels - Sr. PR Manager
Productie: Marloes Verhoeven, Des’ree van Wijk, Suzanne Broeders
Influencer marketing: Jeroen de Haas, Eva Pluijm
Video/fotograaf: Sascha Gorter en Sonny Arkenbout

 


Bureaus

Media

Economisch