ANWB kiest MPG. voor de Kampioen

13-02-2018 (11:53) - Marketing

ANWB kiest MPG. als partner voor een vernieuwde bladformule en vormgeving van de Kampioen. De restyling is zichtbaar vanaf het februarinummer van de Kampioen dat vorige week bij 4,4 miljoen leden op de mat viel.


Walter van Maren
, Manager Content: ‘ANWB heeft in 2017 haar printportfolio vernieuwd. Vanuit een nieuw gekozen positionering van Kampioen als imagobouwer voor de printuitgaven van ANWB zijn we op zoek gegaan naar een partner om ons te ondersteunen bij een nieuwe crossmediale aanpak en een nieuwe vormgeving. Dat is MPG. geworden.’


4,4 miljoen leden

Manager crossmedia ANWB Henk Peters: ‘De Kampioen biedt 4,4 miljoen ANWB-leden inspiratie om iedere dag, zorgeloos op weg te gaan.  MPG. heeft ons geholpen de vernieuwing van de Kampioen scherp te krijgen. Ik ben blij met het resultaat. De vernieuwde Kampioen past goed bij het merk en de visie van de ANWB om dichtbij de leden, midden in de samenleving te staan.’




RSS feed van de Bureaus pagina

Bureaus

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch