ICI Paris XL zet in op micro segmentatie

12-10-2020 (10:36) - Marketing

ICI PARIS XL, onderdeel van de AS WATSON Group, zet in op online personalisatie in een poging om meer relevante en persoonlijke online-ervaringen te bieden aan individuele gebruikers.
 
Insider stelt de marketing teams van ICI PARIS XL in staat om op maat gemaakte, meer relevante en zinvolle customer journeys in te richten door middel van microsegmentatie van gebruikers. Dat moet zorgen voor een verhoging van de gemiddelde bestelwaarde en optimalisatie van de conversie. Insider's Growth Management Platform ondersteunt al meer dan 600 wereldwijde merken, waaronder UNIQLO, Philips, Decathlon, Samsung, Toyota, Carrefour, MediaMarkt, Estée Lauder, Adidas , Levi's, Puma, GAP, Virgin, AVIS, Marks & Spencer, Avon, Nissan, BBVA, IKEA en CNN.
 
“ We willen personalisatie bieden die gericht is op onze klanten op microniveau, waarbij we het beste van AI en moderne technologie gebruiken in onze marketingstrategie. Insider biedt een uniek en eenvoudig te integreren platform dat geen extra IT-afhankelijkheid vereist. Het platform heeft kant-en-klare templates die specifiek zijn voor de cosmetica-industrie, zoals ‘social proof’, wat ons heeft geholpen om een grotere betrokkenheid bij onze website te bereiken ”, vertelt Harold Simonart, Ecommerce Manager Benelux bij ICI PARIS XL.
 

Bureaus

Media

Economisch