KPN en Gerard Joling genomineerd voor Loden Leeuw

04-12-2018 (09:35) - Marketing

Radar heeft de genomineerden voor de Loden Leeuw 2018 bekendgemaakt. Zowel de Meest Irritante reclame en de Meest irritante BN'er in een Reclame kan een Loden Leeuw-beeldje verwachten. Deze worden op maandag 17 december uitgereikt in de uitzending van Radar. 


Genomineerden voor de Meest Irritante Reclame zijn ASR (Sticks en Roos over omgaan met geld), Becam (Bij Becam) en KPN (Ontdek de mogelijkheden met KPN). De kanshebbers in de categorie Meest Irritante BN'er in een Reclame zijn André Hazes (Essent), Gerard Joling (Lidl) en René Froger (Eyelove).


Stemmen op welke reclame of BN'er je het meest irritant vindt, kan tot 17 december via de website. Vorig jaar ging het beeldje naar Albert Heijn. Ali B werd toen gezien als Meest Irritante BN'er in een reclame. 


Bureaus

Media

Economisch